AbsoluteM

කොහොමද මේක හොයාගත්තේ?

මේ මට දිගට ලියන්න කම්මැලි වෙලාවට.. ලියන්න දෙයක් නැති වෙලාවට

නොලියා ඉන්න බැරි වෙලාවට.. ‍. ‍

සරළවම කියනවා නම් නිකං ඉන්න බැරි වෙලාවට..හිතට එන.. අන්එඩිටට්.. අප්සට්.. ෆුල් සෙන්ටිමෙන්ටල්.. එන්නොඩුය තෝට්ස්..

Thursday, October 7, 2010

Dear Janaka

හිතවත් ජනක,

මම
කවි ලියන අතර
නීරෝ
මා පසෙක හිඳ
වීණාව වාදනය කරයි

ඔබ
කවි කියවන අතර
රෝමය
ගිනි ගනියි*

I write poems
while Nero
stroking the Veena
beside me
you read poems
while Rome burning..*
ජනක
මං ඉස්සුවා කවියක්
රුයිත දහය
කවි පොතෙන්
හරියටම
අන්තිම කවිය
උස්සලා
දම්මා මගේ
බ්ලොග් එකේ
එහෙමයි
මං සලකන්නේ
මං ආස කරන දේවල්
වලට
දැන් අහන්නෙපා
ආස හැමදේම
බ්ලොග් එකේද
කියලා..
හපෝ නෑ..
ඒ වුනාට
මං උඹව
දැනගත්තේ
බ්ලොග් හරහා
නෙට් හරහා
ඒකයි
ඉස්සුවේ කවිය
කතෘ භාගයවත් නොදී
දැනගත්තත්
ඉල්ලන් නම් එපා
‍දෙන්න
පිච්චියක් නෑ
අතේ..
පොත් ගන්නම
හිදිලා
හැඹිලිය
...

*ජනක මහබෙල්ලනගේ රුවිත දහය කවිපොතේ පිටු අංක74 අඩංගු කවියකි.

2 comments:

  1. කෝ මේක ලියන එකත් ඇණ හිටලද?

    ReplyDelete
  2. මේක සිරා මචං..
    :)

    ReplyDelete